Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2019 09:51 - За Конфуций и още нещо
Автор: diadoyotso Категория: Политика   
Прочетен: 164 Коментари: 0 Гласове:
0



 За Конфуций и още нещо

Добър ви ден,добри люди !!!
Днес ще започна писанието си с един виц-завещанието на Тодор Живков: „ На Людмила-партията мила,на Владко-Отечеството сладко, на Дража -багажа и да не забравите улица „Оборище“ да наречете „ Тодорище „
Та така. 
В моят живот улица „Оборище“ е свързана с добри спомени...На нея в една кооперация / най - близката до библиотеката/ живееха майка,дъщеря и внук /син/ Членове на семейството на един бивш министър на вътрешните работи Та от майката можеше да се научат доста интересни неща за партизанския отряд „Антон Иванов“..От дъщерята можеше да се научат важни неща за СМИ и за хората с които е учила в Москва...С тях ме запозна синът/внукът/-беше мой възпитаник в НШЗО „Хр.Ботев“..Моето запознаване малко по късно съвпадна и с моето напускане на армията и последвалите реакции на бившите ми началници....Тези две жени и тяхното момче нито за минута не ме оставиха сам..Помагаха както само те могат..Хора с големи сърца...
А бе накратко ,покрай тези хора аз обичам улица „Оборище“
Но както повечето от вас знаят на мен хич не ми пасва „Тодорище“....Така беше преди да свалят Тодор,така е и след това..
Особено последните две години...
Когато след 14 Конгрес на БКП с измама преименуваха БКП в БСП последвах съвета на Конфуций - изнесох си в габровския Балкан-демек застанах на брега на реката и търпеливо зачаках политическите трупове на враговете на социализма.
Но какво беше моята изненада ,когато вместо политически трупове по реката се носеха хора в нови премяни....Има една дума в руския език,която няма точен превод на български – живучесть...Не им се мре на новите български политици....За целта те използват смяната на носиите и успяват да оцелеят....Когато става дума за БСП мога да ви попитам къде са днес-Ленчето-кремчето,Николай Камов,Александър Маринов,Г.Първанов, Р.Петков и т.н. По места вие знаете още стотици такива...
Тези дни съм пред приемането на подобно решение.
„ Тодорище“ и неговата организация на БСП се оказаха най-вредните за социалистическите идеи....Там бе доведена и цанена за член на БСП -Корнелия Нинова. Тази организация с помощта на пловдивчани и варненци я направи председател на БСП...След това знаете какво направи и как се обгради с хора ,които не зачитаха мнението на другите. Знаете, как нейните съратници се разправяха с другояче мислещите както в партията ,така и в интернет пространството. Предупредих я за вилнеещия фашизъм около нея и поисках да се справи с тези самозабравили се дерибеи....В писмо до нея аз написах : „Целта на моето писание е ДА ОТРЕЖЕТЕ ФАШИСТКИТЕ НАБЕЗИ НА ХОРАТА ОКОЛО ВАС
Иска ми се да вярвам,че поне това ще можете да направите като ЛИДЕР /не харесвам и не признавам това понятие/ на БСП..
А ТОВА ХИЧ НЯМА ДА Е МАЛКО....“
Никаква реакция....Даже се появи едно „хитлерюнгенче“ от същата тази партийна организация в „Тодорище“,което в ролята на администратор на група във Фейсбук започна да фелдфебелства....
Преди около две седмици започна работа телевизията на БСП...Реших ,че ще разширя борбата за социалистическите идеи там...
Започнах да следя предаванията...Видях някои слабости и се опитах на ЛИЧНИ да се свържа с Любомир Коларов....Не успях..Добри хора ми дадоха личния му телефон..Успях да се свържа но той в момента управляваше колата си и аз се ограничех да поискам имейла му. Даде ми го. Ето част от първото ми писмо : „ Пише ви дядо Йоцо :
И така,моите предложения:
1.Телевизията на социалната партия може да направи разговорите на водещите предаванията и техните гости БЕЗПЛАТНИ чрез :
а/ Viber и Skype/ днес допълвам,че Skype ДАВА ВЪЗМОЖНОСТ И ЗА КОНФЕРЕНТНА ВРЪЗКА /
б/за разговорите по обикновени телефони да се изписва цената на минута разговор с ДДС
2. За обратната връзка и корекции в предаванията да се изписва надпис Например :
За мнения и препоръки тел.Стоил Рошчев .........
имейл.............
Този надпис да се показва неколкократно по време на предаването 
3. Да се изпишат на страницата на телевизията контакти-телефони,имейли на отговорниците за предаванията
4. Нека поработят момчетата и момичетата по проблемите на звука.“
Това е на 5 февруари Пълно мълчание
На 7 февруари му написах : „ Докато собствените продукции на Свободната телевизия канят стари муцуни ,като например Емануил Йорданов външните ,Нора Стоичкова за довечера е поканила в 19 часа фейсъджията Таско Ерменков...
Мисля,че ще е по интересен отколкото сутринта Мимето"
Това мое съобщение във Фейсбук трябва да ви подскаже,че вместо да повтаряте многократно кои предавания кога са, следва да показвате кои ще са участниците в предаванията през седмицата. Това ще способства не само за привличане на повече зрители но и ще даде възможност на зрителите да се подготвят за сериозно участие в обсъжданията на проблемите“

На 7 февруари му пиша : „ Здравейте,надявам се писмото ми да ви завари в добро здраве. Пиша ви по две причини :
а/ не разбрах дали сте получили първите ми две писания
б/ трябва ли да продължа да ви пиша
Позволявам си да ви напиша :
1. Да има БСП дългогодишен предан другар като ......./ тук пиша имената на конкретен човек / и да каниш Емануил си е НЕЗНАНИЕ а аз съм формулирал правилото,познато в целия Фейсбук-НЕЗНАНИЕТО НЕ Е ОПРАВДАНИЕ
2. Опреснете екипа подготвящ политическите придавания... Вчера телевизия "Евроком "ви изпревари и покани посланичката на Венецуела.....
Останете със здраве и не споменавайте със зло.
Писах ви и преди-ИСКАМ ДА ПОМАГАМ „
Завършвам.
Знаех,че Любомир Коларов е от тази партийна организация на „Тодорище“ Имах подозрения за неговото привличане....
Сега остава да видя дали и той боледува от болестта на Нинова и нейното обкръжение :САМОДОСТАТЪЧНОСТ
В същност нямаше кой знай колко да му преча. Може би щях да го накарам да научи момчетата и момичетата ,които вземат интервюта да се готвят сериозно и да спазват изискването определено преди години от мен :ДА ЗНАЯТ ПОВЕЧЕ ,ОТКОЛКОТО ЗНАЕ ИНТЕРВЮИРАНИЯ ДА СЕБЕ СИ.
Та такива ми работи момичета и момчета
СЯДАМ НА БРЕГА НА РЕКАТА И ТЪРПЕЛИВО ЧАКАМ
Дано реката по-бързо отнесе политическите трупове и покаже пременилите се, за да може в Татковината да се формира ИСТИНСКА ЛЯВА ПАРТИЯ




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: diadoyotso
Категория: Политика
Прочетен: 222954
Постинги: 179
Коментари: 128
Гласове: 178
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930