Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2019 15:44 - Нападнаха ме заради ПОЛИТИЧЕСКИ ОПИТ
Автор: diadoyotso Категория: Политика   
Прочетен: 507 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 На писанието ми ПОЛИТИЧЕСКИ ОПИТ наскачаха "русофили"
Започвам с крайния извод : Във времената на Брежнев се роди и израстна предателят на социализма Горбачов....
Виц от времето на Брежнев.В магазин "Березка"-магазин за скъпи бижута влиза лелка със селски вид.Оглежда,оглежда и си спира на най-скъпото бижу.Пита продавача-Колко струва..Отговор-45000 рубли Ще го взема.Продавача пита-Вие какво работите за да имате пари за това бижу? Имате ли телефон да попитам? Води е до телефона Лельок, я работаю ? Обръща се към продавача и казва -Да работя. Лельок,а у меня есть 45000 рублей? Пак казва на продавача - Имам 45000.Утре ще изпратя човек да ви плати и да вземе бижуто.Продавача запомнил номера ,който набрала жената и щом излязла го набрал. Като разбрал,че слушалката е вдигната попитал Лельок???Отсреща се чуло -Кому Лепьок,кому Леонид Илич...ТОВА Е РУСКО НАРОДНО ТВОРЧЕСТВО
Друг пример...Дъщеря ви дойде в Москва на 2 години.Тръгна на ясла и след година премина в детската градина Двамата с нея сме в къщи. Миме включи телевизора Ой пап, опять про Брежневу будут ....
Уверявам ви,че такива приказки в моят дом дъщеря ми не е чувала..Или в детската градина или сама е достигнала до това заключение.....
Завършил съм с отличие съветска военна академия...Академия ковачница да ВОЛНОДУМЦИ.. Сталин не е смеел да идва там Изпращал е Калинин.....
Отхвърлям с насмешка и съжаление обвиненията ,които ми отправиха "русофилките"...
Трябва да знаете, че аз познавам и жилото и медът на политическата система на СССР макар,че нито веднъж не съм бил жертва на тази система
Що се касае Русия,от нея съм видял само добро докато от управниците на България аз и семейството ми страдахме и продължаваме да страдаме....
Русия за мен е нещо СВЯТО.....
ТАКА,ЧЕ МАЙНАТА ВИ ОБВИНИТЕЛИ !!!!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: diadoyotso
Категория: Политика
Прочетен: 223107
Постинги: 179
Коментари: 128
Гласове: 178
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930