Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2019 15:01 - Писмо до Нинова
Автор: diadoyotso Категория: Политика   
Прочетен: 538 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ТЕ ТОВА ЩЕ ЧЕТЕТЕ В БЛОГА :

Не исках да пиша по тези проблеми тук..Но едни хлапетии,взели се на сериозно за фактори в политиката на БСП ме принудиха да пренеса дискусията .Това говори за тяхната отговорност към тази партия и хората,,членуващи в нея...
Та така. Аз си позволявах да изказвам мнение по работата на днешното партийно ръководство на БСП..Срещу мен бяха изпращани фалшиви профили,войни на повикване а и администратори на групи...Стигнаха до там да блокират и екранират моите писания и хората не можеха да ги четат...
За това реших да пиша гук
На първо време ще ви покажа без допълнителна обработка писанията ,които извадиха от равновесие администраторите на групата " 49 Конгрес на БСП " Николай Николов и Габриела Величкова и те си послужиха с чисто фАШИСТКИ МЕТОДИ И СПОСОБИ НА ПРОТИВОПОСТАВЯНЕ.
Госпожо Нинова,
Пише Ви дядо Йоцо от габровския Балкан....
Надявам се писмото ми да Ви завари в крепко здраве и бодър дух....
Аз съм този дядо Йоцо на когото Вие преди години,непосредствено преди изборите за европейски парламент предложихте приятелство но по принцип Ви отказах,като Ви уверих,че ще гласувам за социалистите и без да съм Ви приятел.
Аз съм този,който чрез Таско Ерменков Ви препоръча преди 49 конгрес да се откажете от председател а да изберете Председателство на БСП и кои и как да бъдат избрани.

Аз съм този,който Ви препоръча да изберете САП / Съвет за анализи и прогнози/ и да изберете за негов председател проф.Михаил Мирчев.
Аз съм този,който убеди проф.Мирчев,че в Съвета трябва да влязат Валентин Вацев и Искра Баева.
Аз съм този,който Ви каза,че идеята за мандатност на депутатите е добра ,НО НЕ Е НАВРЕМЕНА И ТРЯБВА ДА Я ОТЛОЖИТЕ ЗА ВРЕМЕНА,КОГАТО Б С П ЩЕ СТАНЕ НАЙ-ГОЛЯМАТА ,НАЙ-МНОГОБРОЙНАТАПОЛИТИЧЕСКА СИЛА В СТРАНАТА
Та сега за целта на моето писание.
Навярно ако поставете задача на някои от своите сътрудници да Ви направи справка за моите писания за самата Вас ще останете ядосана и ще се откажете да обменяте мисли с мен...Но аз преди години писах,че Вие сте добър изпълнител и че в края на краищата ще понесете последиците от действията на Вашите ръководители.
Пиша Ви не заради Вас а заради опасността,която е надвисила над БСП...Аз често пиша,че ГЕРБ и БСП са като две улични банди на СИК....Днес общото между тях е завладяващия ги фашизъм..Знам,че с това Вие НЯМАТЕ НИЩО ОБЩО....но се боя,че Вие ще „оперете пишкира накрая“ На Вас ще препишат фашистките изцепки на обкръжението Ви....
Фашизъм в действие е :
1. войната с другоячемислещите привърженици на социалистическите идеи
2. рекрутирането на воини на повикване,които да използваш в интернет и Фейсбук срещу хора,несъгласни с узурпаторите на партийното ръководство на БСП
3. Регистрирането на фалшиви,несъществуващи участници във Фейсбук и използването им за окепазяване на различномислещите привърженици на социалистическите идеи
4. Притискането до стената на създатели на групи в интернет,в които се критикува днешното ръководство на БСП
Тези дни се разгоря тежка дискусия между мен и ваш служител-Николай Белалов Този човек демонстрира незнание и просташко поведение,което в никакъв случай не би следвало да демонстрира служител в централата на БСП..Но както ние казваме в махалата,ВАРИ ГО,ПЕЧИ ГО,ПЪРЖИ ГО,ПРОСТАКА СИ Е ПРОСТАК. На същия отдавна съм правил забележка,че с публикуваните снимки / май той е фотографът на централата Ви / нанася вреда на БСП..Например,той публикуваше снимки на Ваш секретар на районен комитет,винаги пред бутилка с алкохол,не че хората не го знаеха ,че е пиянде....
Мисля,че го командват хора от Вашия екип,които хал хабер си нямат от политическа работа с масите в условията на изострени отношения между управляващи и опозиция....
Озаптете хората като Белалов.....
Ако не ми бяха скъпи социалистическите идеи с които се кипрят фашистите около Вас, тоя послушник Белалов да съм го привикал в съда и да го осъдят за плати доживотните такси в старчески дом поне на 5 строители на социалистическа България,които днес ровят в кофите за да оцелеят...За това имам сили и възможности....Учил съм момчета от първи факултет на Школата на МВР / прависти / имам и израснали покрай мене мастити юристи свързани с БСП .....
Целта на моето писание е ДА ОТРЕЖЕТЕ ФАШИСТКИТЕ НАБЕЗИ НА ХОРАТА ОКОЛО ВАС
Иска ми се да вярвам,че поне това ще можете да направите като ЛИДЕР /не харесвам и не признавам това понятие/ на БСП..
А ТОВА ХИЧ НЯМА ДА Е МАЛКО....
Останете със здраве и не споменавайте със зло

2.януари 2019 .




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: diadoyotso
Категория: Политика
Прочетен: 222924
Постинги: 179
Коментари: 128
Гласове: 178
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930