Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2017 17:09 - За загубата на изборите
Автор: diadoyotso Категория: Политика   
Прочетен: 338 Коментари: 0 Гласове:
0



 Много социолози,политолози,политици,психоаналитици и журналисти днес упрекват Нинова за загубата на парламентарните избори заради нейните изказвания по въпросите на външната политика на страната.
Сега критикуват но май повечето от тях преди изборите гледаха сеир...
Аз не постъпих като тях.
Аз се мъчех да помагам,но на хора,които са си самодостатъчни ,трудно се помага.
Едно важно уточнение.
Аз никога не съм харесвал Нинова като политик,еле пък като политик -социалист...
Просто знаех,че кукловодите я изтласкват на предни позиции
През пролетта на 2014 г. тя МИ ПРЕДЛОЖИ ПРИЯТЕЛСТВО
Ето моят отговор : " 17.05.2014 Г. 13:50
Йоцо
Не знам защо поискахте приятелството ми,но ако постъпвате като Дора Янкова няма да е добре..."
Вече съм писал,че много е дълга колоната на хора предложили ми приятелство ,на които не съм отговорил..заради това,че сред приятелите им има хора,които аз не уважавам...Заради Нинова не съм отговорил на молбата им за приятелство
Както написах вече аз се мъчех да предпазя Нинова и най.вече БСП от грешки...
1.Йоцо Христов Българанов
20 февруари · 
" Тези дни,в това число и вчера 19 февруари......много писаха с възторг за писмото отговор На Нинова до генералния секретар на ЕНП...
Аз мисля,че Нинова използва наближаващите избори и успешно се възползва от ситуацията и отговори така,че да се хареса на публиката...
Не съм специалист в дипломацията..Изучавал съм факултативно няколко семестъра международни отношения..
Снощи реших да си сверя часовника...
От времето на Иван Башев.....Не знам защо този човек имаше слабост към Странджа-Малко Търново и с.Граматиково..Почти всяка година ги посещаваше...
Никога не пропускаше с.Звездец с воините и членовете на техните семейства..
Та при тези срещи на Иван Башев със звездеклии се запознах с един от сътрудниците му...Макар и рядко в последните години все пак се чуваме поне по телефона...
Та го попитах как оценява писмото на Нинова 
1. Моля се на Бога,тази жена да не става министър председател на България....
2. С това писмо тази жена си отряза и малките пътечки към европейската политика
3. Временното харесване не е гаранция, за всеобща подкрепа...
4. Европа не е БСП та да и тропаш с крак когато не е съгласна с теб 
5. Можеше да се измъкне хитро като му напише ,че е нарекла предатели БЪЛГАРСКИТЕ ЕВРОДЕПУТАТИ гласували с Д А СЕТА а не всички евродепутати подкрепили СЕГА
6. Самият факт,че не оборва неговите оценки за нейното поведение пункт по пункт говори за избягване на истинския диспут а търсене на политически дивиденти
Прочетох за N път двете писма
Приятелят ми е прав"
2.
25 февруари · Йоцо Христов Българанов
" Гледах и слушах по Канал 3 откриването на предизборната кампания на БСП...
Особено внимателно слушах словото на Нинова...
Най-много и ръкопляскаха когато се озъби на Европа...
Писах ви преди няколко дни,че един доста познаващ дипломацията човек ми каза,че се моли тази жена да не става министър председател и че си е отрязала и най-малките пътечки за външнополитическа дейност в Европа..заканвайки се на ген.секретар на ЕНП.Нещо такова написа и Валентин Вацев
Не знам,кои са и съветници по въпросите на външната политика. Зарков и Вигенин ли са и тя дали ги чува какво и казват но нещата не стоят добре...
Надявам се някой / например Тома Томов / да я светне по тези проблеми"
3.Йоцо Христов Българанов
25 февруари · 
" Тази вечер при откриването на кампанията за парламентарните избори най-много ръкопляскания Нинова получи за заканата си към Европа
Явно Зарков и Вигенин не успяват да и покажат правилния път
Ако и Тома Томов не успее да я укроти ...
Нищо добро не чака БСП и Татковината при такива публични закани на Нинова"
4.Йоцо Христов Българанов
5 март в 17:13 · 
"Ниновица се закани да пита ката ден БоЕкУ по едно питане.
Аз също откривам питанияда към Нинова :
ПЪРВО ПИТАНЕ :
Знаем,че в България се лекуват / за наша сметка / украинци-фашисти...
Те пък от своя страна за благодарност към българския народ оскверняват български паметници и се заканват да прогонят българите от тяхната територия 
КАКВО МИСЛИ МЕЖДУНАРОДНИЧКАТА НИНОВА ПО ТОЗИ ВЪПРОС ???
Какво ще я посъветва да отговори Зарков ???"
5. Йоцо Христов Българанов
7 март в 10:24· 
" Гледах и слушах тази сутрин по Нова ТВ Ниновица...
А бе да ви кажа,и двете страни се държаха прилично
Понамирисва ми на уговорен мач но нейси..
От това предаване се появи и НОВОТО МИ 
ТРЕТО ПИТАНЕ от Питаниядата ми
Госпожо Нинова,КАКВО НАКАЗАНИЕ ЩЕ ОТНЕСЕ ЗАРКОВ,че ви остави да се излагате със старата информация ЕВРОПА НА ДВЕ СКОРОСТИ ???
От снощи Европа е на неопределен брой скорости....
Иначе, когато говорихте за санкциите против Русия освен завода на "Мерцедес " в Подмосковието трябваше да избодете очите на противниците си и с ВТОРАТА ТРЪБА на "Северен поток"
6. Йоцо Христов Българанов
12 март в 10:46 · 
"А бе неделя, неделя ама аз ще продължа ПИТАНИЯДАТА :
СЕДМО ПИТАНЕ
Днес питам Ниновица,на кого разчита след като ПРИНУДИ СТАНИШКАТА И РАДЕВ ДА СИ СМЕНЯТ ПОЗИЦИИТЕ ПО 
С Е Т А ?????"
И така,ако някой от вас ме упрекне,че не съм помагал грях му е на душата
В същност, истината за загубата на изборите е съвсем друга.....
За нея ще ви пиша утре...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: diadoyotso
Категория: Политика
Прочетен: 222929
Постинги: 179
Коментари: 128
Гласове: 178
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930