Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2015 14:55 - За приятелствата във Фейсбук
Автор: diadoyotso Категория: Политика   
Прочетен: 948 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 10.08.2015 15:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     За приятелствата във Фейсбук

    / и отношението на политиците и публичните

    личности към тях /

 

    Започвам писаниеето си с една от многото мъдрости на нашия народ : „ Кажи ми кои са ти приятелите за да ти кажа какъв си”

    Навярно ръководейки се от тази мъдрост много хора искат да се представят като добри,начетени и....и предлагат приятелство на популярни и публични личности

    Друго разбиране за приятелството е,че ако имаш много приятели ти самият си популярна и публична личност  Така в някой профили виждаме хиляди приятели...

    С това си писание целя главно да предупредя политиците и публичните личности в Татковината,,че авторитета им може да бъде умножен по нула заради едно приятелство във Фейсбук.

    Ще дам пример с Невена,коята сама се нарича Вени а аз съм я кръстил Вениту,намигвайки към Банкя...

Та Вениту има на дувара си / стената,страницата/ над 2400 приятели.Сред тях и аз бях до преди няколко дни..

   Искам да поясня,че не само за приятелството във Фейсбук но и в живота аз съм чапръшик.

    Ако ценя някого аз търся неговата помощ и оценки а също така се стремя да му помагам и предпазвам от грешки.

    По тази причина и във Фейсбук аз не предлагам приятелство.Ако някой ми предложи първо чета какво е писал,изяснявам си дали имаме общи възгледи и кои са му приятелите.Ако надникнете на моя дувар ще видите много от предложилите ми приятелство стоят без потвърждение.Самите те навярно са прекрасни хора но причината да не потвърдя поканата за приятелството е,че не одобрявам някой от приятелите на тези хора.

    Защо приех приятелството на Венету???

     За нея аз имах достатъчно информация трупана през годините.Ще се огранича с това,че знаех кой я имплантира в кабинета на Жан, чии инструкции изпълняваше и какви ги натвори от тази си позиция.Заедно с това знаех за нейните самопризнания  за зависимости и особености...

    Многократно съм критикуван и питан във Фейсбук-„Дядо Йоцо защо се занимаваш с тази......”

    Вече ви писах,че съм чапръшик чиляк..

    Като професионална специалност аз съм на достатъчно високо ниво  в тактиката и оперативното изкуство..Но от науките изучаващи обществото и хората аз най обичам философията и психологията..Натрупаните знания в тях ми позволяват да работя с фанатици,фантазьори,манияци,тихи шизофреници и даже с зомбита.

     Та на питащите ме за приятелството ми с Вениту аз казвах-ако един човек не можеш да го спечелиш за общо дело  то поне го неутрализирай за да не пречи

   И така почти две години приятелство с Вениту..Обръщах се към нея с ЧАДО,когато пишеше неверни неща я поправях..Например, тя професора по всичкология веднъж прописа за Косовската криза ..но горката не знаеше,че един руски батальон от силите в Босна и Херцеговина за една нощ  преджапа Сърбия и завладя летището в Прищина..Без брой такива случай мога да ви посоча...Когато прекаляваше с антируските и антисоциалистическите си пасквили и копи-пейсвания и правех бележки..Но тя се оказа пълен херметик-ни приема,ни предава..

    Постепенно ставаше все по нагла и злобна...Тогава се очерта,че тя или не е възпитавана правилно или  не е в състояние да преценя писаниците и действията си..Започна да ме именува като нейн набор Йоцо..Написах и,че когато тя се е родила аз вече съм бъркал в пазвите на момите..Добре възпитания човек при такава разлика би използвал бате,чичо,дядо...Не за нея ти не си даже пет стотинки..

   През тази зима изчезна за месец два..Непрекъснато я търсех чрез Фейсбук ,пък и на лични.Тревожех се за нея,защото знаех,че употребява наркотици и прекаляява с алкохола...Някой ми писа,че е била на лечение..Най смешното беше когато на питане къде е ,как е ,тя ми отговори от името на сестра си,че  е болна..Започнах да и давам съвети как да се оправи...

  Така до онзи ден,когато тя и двама нейни приятели започнаха да се гаврят със съпругата и децата ми..Тъй като те са ми богатсвото аз и обявих война.

   Та да се върнем на приятелите на Вениту.

  1.Какво прави впечетление при прегледа на списъка на приятелите и:

-         няма сфера от обществения живот от която Вениту да няма приятели  и то какви....

-          приятели има и от почти целия спектър на политическите партии в Татковината—Даже от омразната и БСП

 Въпрос на умствени възможности е да прецениш защо от 2400 приятели само двама са общи....Но това едва ли достига до мозъка на Вениту..Важното е да са много и важни...

   На този факт би следвало да обърнат внимание публичните личности и политиците –приятели на Вениту....

2. Ака част от приятелите  и одобряват антируските и антисоциалистическите и пасквили се чудя как се чувстват рукофилите и хората с леви възгледи

   Можете ли да си представите на рождения ден на Вениту да седнат на една маса Янаки Стоилов, Радан Кънев, Асен Агов,Татяна Буруджеува,Иво Беров,Велизар Енчев,Венцислав Лаков,Корумбашев,Красен Станчев  хайде да не ги изброявам всичките 2400 ..Голям купон ще падне...

   Преди няколко дена след идиотските драсканици на Вениту и двамата и приятели помолих, хората,които са мои и нейни приятели да се самоопределят на чия страна ще застанат.Тъй като трябваше да отсъствам от страната им дадох срок до днес..Наред с това помолих двама млади люде да извадят имената на най-видните общественни  личности и политици от списъка на приятелите на Вениту и да ги попитат какво ги свързва в приятелство с Вениту..Интелигентните хора,надарени с разум и добре възпитани откликнаха на питанията .Сред тях са Валерия Велева,Теодор Дечев,Красен Станчев,Руси Статков,Петър Корумбашев,Нора Стойчкова..Румяна Бъчварова...Пиша това за да се знае,че интелекта и възпитанието те правят човек а политическите и идеологическите възгледи са друга тема

   По важното е защо мълчат хора като Румяна Угърчинска,Илиана Йотова,Янаки Стоилов,Любомир Коларов,Искра Баева,Велизар Енчев,Явор Куюмджиев`Корман Исмаилов,Лиана Пандалиева,Прошко Прошков,Евгени Михайлов...Копринка Червенкова,Минчо Христов,Минчо Спасов,Вени Марковски,

   Защо мълчите  дами и господа??

Не сте знаели коя е Вениту или сте се поблазнили да имате един приятел повече ?

-         Ако сте се съгласили на приятелство с Вениту заради здравословните и проблеми защо не и коригирахте поведението в обществото и Фейсбук?

-         Мислите ли,че с такъв приятел като Вениту хората ще тръгнат след вас на избори и ще ви подкрепят?

  Завършвам с реакцията на съдебния министър Христо Иванов: Здравейте! Бихте ли ми казали какво ви свързва в приятелство с Невена Гюрова?

 

image

Здравейте, а защо питате?

 

Защото сте сред приятелите и

image

Въпросът е какво налага да обяснявам този факт на човек, който не е сред приятелите ми

 

Оцелихте десятката..Та вие сте публична личност и мога да ви питам за приятелите ви

Това е написано във Фейсбук : " Приемайте покани за приятелство само от хора, които познавате лично." Та познавате ли лично Невена Гюрова и като каква?

image

Можете да питате, но от никъде не следва, че съм длъжен да Ви отговарям.

image

Приятен ден

 

Вашият да е успешен

И понеже ви писах,че съм на високо ниво в областа на тактиката и оперативното изкуство във войната с Вениту приложих наученото от войната на Кутузов с Наполеон...Увещавайки неколкократно руския цар да отстъпи за през зимата Москва на Наполеон Кутузов казва-„ Нека оставим лешоядът да забие толкова дълбоко клюна си в плътта на жертвата,че нейната кръв да влезе в ноздрите му и да го удави...”

   Вениту се удави сама..

   Тази сутрин отваряйки  Фейсбук откривам,че много мои приятели са .....НЕЙНИ...Питам ги те казват нищо не сме правили или писали..От друг профил това обаче не се вижда

 Халал да ви е Вениту за приятел драги общественици и политици..Наред с наркоман,пиянде-алкохолик ще разполагате и с фалшификатор.


·                       

 




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: diadoyotso
Категория: Политика
Прочетен: 223025
Постинги: 179
Коментари: 128
Гласове: 178
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930