Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2012 18:41 - ЮБИЛЕЙ, ПАДЕНИЕ, ОСЪЗНАВАНЕ !
Автор: diadoyotso Категория: Политика   
Прочетен: 1361 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Юбилей, падение, осъзнаване !

Аз по природа съм оптимист
, но днес се замислям сериозно дали у
нас не господствуват пошлостта, интригата ,подлостта и омразата .
Знам, че те не могат да задушат истината, но в този момент като че ли
се мислят за господари на положението и не се съобразяват с чуствата
на хората. Не мислете, че пиша за управниците, които си правят с
народа каквото си искат: политически кадрили, закони и закончета за
себе си и вразите,сделки и акции за "полза вожду, партию и всех нас.."
Не за това говоря сега. Говоря за Дечев и дечевци и техния доскорошен
приятел Алексей Петров. Знаете вече ,че на 23 април той имаше рожден
ден, при това - юбилеен. В " частните" фенстраници, в приятелските
доскоро сайтове нито дума....Защо така мили хора??
 Мен ме правехте на
пух и прах, на пъздер
, а сега сте онемяли !
Не се заблуждавайте от написаното в страницата
/групата/ на Надя
Чанева. Три дни преди 23 април
, аз и напомних, че ще публикувам при нея
материал за Алексей. За да не го публикувам на части поисках от нея
имейл за да
й го изпратя. Тя отказа и поиска да й го изпратя на лични
съобщения. Разбира се в неделя на 22 април аз публикувах " Честит
юбилей, драги Алексей" при нея. Той на секундата беше изтрит. На моят
въпрос ЗАЩО Чанева отговори, че не било хубаво да се поздравява
предварително. Когато я попитах, а какво става с картичката, която
изпращам до Америка и тя пристигне 1 ден по-рано, Чанева ме прати на
консултация в пощата. На следващия ден аз направих една серия
музикални поздрави за майката на Алексей и самия него. След едно мои
писание във връзка с написаното от един младеж моите поздрави
изчезнаха. Дълъг "разговор" имахме с Чанева.
Балкански Йоцо
Не ти ли е обидно: по малко от пръстите на краката и ръцете на човек
да са хората поздравили вчера Алексей??? В този кашмер имате дял и вие
дечевските предатели и политически мекерета. За вас ПРОШКА НЯМА!ПОМНЕТЕ
ТОВА!
Nadya ChanevaСедя и си мисля...защо те държа?!
` Ами не знам
Що не те блокирам с всичките ти профили?
Дааа, това смятам да направя
Балкански Йоцо
Е тогава ще разбереш има ли отърване от ОГНЕВИ ВАЛ!!!!
Балкански Йоцо
Я попитай идиотите от "Свободин народ" защо вчера не поздравиха
Алексей?????!!!
О милата ..Сега видях че си ме блокирала---Дупе да ти е яко..Теб ще
свърша преди Дечев!!Помни!!!
Ще си позволя да ви представя още един шедьовър от нашите писания:
Балкански Йоцо
Аз отдавна знам, че за простотията няма граници и прегради. Но преди
да пристъпя към ликвидирането ти искам да ти припомня една фраза на
Савата:" Казана дума- хвърлен камък а написаната - взривена скала" И
така, ти кога мислиш, преди да пишеш или след като си написала: "
Nadya Chaneva А ти престани да пишеш неща, които не вълнуват хората в
моята страница
Като имаш да ми казваш нещо - пиши ми на ЛС" Та те питам натке-паТке:
защо ме блокираш като ти пиша на лични???
И още нещо.Как да имаш вяра на дечевцци:Катерина Диянова и Надя Чянева
се едно и също лице.Ето ви доказателство:
Anton Ivanov пише на Катерина Диянова
Чаневице,защо изтри поздравите на дядо Йоцо от страницата си. Премисли
ли всичко това добре?!!!
 
Катерина Диянова Нее, не съм си играла да му трия един по един
всичките му малоумщини, улесних се, като го блокирах
Ето такива са хората пишещи се до скоро за приятели на Алексей.
Та се питам как да си обясним поведението на тези хора,довчерашни
приятели и съратници на Алексей? Има два варианта:


Първи, Алексей Петров е такъв какъвто го описва преди две години
Цветан Цветанов и тези хора тихомълком се измъкват по терлици- ни лук яли, ни лук
мирисали. Не казвам, че са като плъховете, които първи напускат
потъващия кораб. Но ако искат да останат в политиката / нали искат да
правят партия/, те трябва честно да обяснят миналото и настоящото си
поведение, съпроводено с извинения към хората, които те са увлякли в
защита на Алексей Петров.
Втори, Раздялата е " на ужким" с цел след една година когато ЕКИПА
се появи на политическата арена, към нея да се присъедини и "Свободин
народ" или обратното, ако ЕКИПА не набере достатъчно сила. Та се питам,
не проумяхте ли, че народа няма да ви последва, щом не сте честни с
него. Ще ви загърби и ще ви се смее. Наред с многото си злини прехода
помогна да се повиши политическата култура на хората.
Мисля,че и двата посочени от мен обекта трябва да излязат
открито пред публиката и да разкрият същността на взаимоотношенията
си.
В противен случай ще останат генерали без армии...За пример ви
соча "Свободен народ". В сайта "Свободен народ" са хората от "частните
фен-страници" на Алексей Петров..И като отчетете , че не само Чанева
присъства под две имена ще видите истинското състояние на нещата.
 




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: diadoyotso
Категория: Политика
Прочетен: 223034
Постинги: 179
Коментари: 128
Гласове: 178
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930