Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2012 15:27 - Гряхът си е грях !
Автор: diadoyotso Категория: Политика   
Прочетен: 1890 Коментари: 1 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Гряхът си е грях !
 Народът казва: " Признат грях- половин грях". Аз обаче не съм
 съгласен и смятам, че макар и признат, грехът си остава грях.
 В това писание ще стане дума за мой грях. Мисля, че ви писах в
 началото, че баща ми ме е възпитал когато сгреша да си признавам и да
 искам прошка. Ето с това писание аз признавам свой грях и искам прошка
 не само от Алексей Петров но и от всички хора, които са ми вярвали и
 са ме следвали в тази неводена до сега по нашите земи война. Каквито и
 обидни думи да напишете сега по мои адрес- няма да ги опровергавам а
 ще стоя пред вас с наведена виновно глава.
 В какво се състои грехът ми.Става дума за Иванка Славчева от
 Плевен. Тя беше, човекът който посмя да публикува моето "Честит рожден
 ден Алексей " през 2010г. Аз убеждаявах Алексей, че тя му е верен
 защитник. Тя помести и второто "Честит рожден ден" заедно с> "Канарите". В изработването на тази композиция тя и синът и Марио
 взеха дейно участие. Вярно е, че имаше моменти когата губеше вяра и се
 заканваше да тръгне срещу Алексей.Спирах я с мои средства. За това
 знаят определени хора от кръга на Алексей. Истината е, че аз знаех за
 моментните излизания от релси на тази жена. По тази причина пишех на
 Алексей: " И в изкуствено създадените снегожзадържащи пояси не всички
 дървета са прави и силни. Но и кривите и болните дървета пазят от
 ветровете и спират снеговете". Тук не се оправдавам със споменаването,
 че аз не съм виждал очите на тази жена.Алексей е общувал с нея и
 затова я е познавал по-добре.
 Не само в това ми е греха. Помните ли писмото ми до Сава Севън и
 неговия отговор. Аз директно го питах: Ще помогнеш ли на Алексей?
 Отговорът му бе:" Искам да помогна на Алексей и ще му помогна. Как,
 естествено, не казвам.
 По няколко причини.
 Първо, все още делото не е внесено от прокуратурата в съда. Какво ще е
 последното обвинение? Май и Господ не знае, засега...
 Второ, ако сега разкрия идеята си как ще му помогна, това означава да
 въоръжа “противника”, условно казано...
 Трето, да се примиря с някакви измислени обвинения от някакви
 “специфични” свидетели, това означава да си плюя на информацията, на
 биографията и да се съглася с правилността на неотменената и
 неотменима смъртна присъда на една латентна терористична организация,
 издадена над Алексей.
 Май повече, от колкото трябваше Ви казах, но казана дума – хвърлен
 камък, а написана – взривена скала...
 Подведен от това му писание и следващите такива по тази тема АЗ
 НАСТОЯХ ИВАНКА СЛАВЧЕВА ДА ТЪРСИ КОНТАКТ С ТОЗИ ЧОВЕК. Вече бях успял
 да разбера кой се крие под името Сава Севън и тъй като е плевенчанин
 считах, че ще могат да мелят заедно брашно и той да и помага.
 И така от този мой съвет се пръкна резултат:> 1.Сайтът беше обсебен и темата за Алексей Петров изпратена в
 забвението. Нещо по-вече-неотдавна въпросния господин каза, че би
 написал материал по тази тема...
 2.Вчера в Съдебната палата беше завършека от моя труд-Иванка
 Славчева прокурорски свидетел срещу Алексей Петров
 И да искам не мога да се оправдая.Не го и правя.Незнанието не е оправдание
 С тези редове моля Алексей Петров да ми прости за нанесения
 подъл,нечестен удар!
 Моля за прошка и всички вас, които сте ми вярвали и сте ме следвали
 в тази борба!
 С наведена виновно глава пред всички вас-дядо Йоцо !

НЕЗНАНИЕТО НЕ Е ОПРАВДАНИЕ !



Гласувай:
3



1. анонимен - Soldier of fortune
09.09.2012 11:23
Ти си абсолютен перко , пич - абсолютен...Випуск "Българо-съветска дружба" - за жалост пълна е Родината ни с подобни , административните ни органи -тоже...Интересно ми е какво става в онзи орган над раменете на човек който са му казали , че е полковник , но няма ни полк , ни военна практика , ни кауза ...пълна боза , май...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: diadoyotso
Категория: Политика
Прочетен: 220950
Постинги: 179
Коментари: 128
Гласове: 178
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031