Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2012 20:08 - Оценките са на четящите
Автор: diadoyotso Категория: Политика   
Прочетен: 1013 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 10.03.2012 20:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Яворе,надявам се да си в добро здраве.Вярвам,че си добре но си ми

сърдит и затова не ми отговори на питането..

Сега за голата вода...Така е приятелю!Цял месец следях по три пъти

на ден какво става във вашия сайт.Нищо и половина...

Мисля,че първата причина е ,че сайта се свързва с името на Явор Дачков

Първите публикации трябваше да грабнат вниманието на посетителите на

сайта и да ги привлекат като участници...

Но както много пъти съм казвал вие и твоя приятел сте новаци в

политиката и ви е простено да грешите.

Още нещо:идва ми на ум един цинизъм, но ти сам се досети за него , но

за какво ви е ТАЗИ СНИМКА ВЪВ ВАШАТА Галерия???

Какво искате да кажете и покажете с нея...лукс, богатство, какво...

Явно ти си привлякал и СИА но и тя....

С две думи: не се разбират истинските цели, които преследва сайта!!!!

Пиша ти защото и приятелят ти започна да ги ниже една след друга

грешки и болежки.

Иска ми се да му напиша къде греши и как да избягва гафове но не съм

сигурен че той иска това.

Сега ще ти кажа нещо по въпроса за голата вода.

Преди няколко дни когато човека беше в Плевен аз му написах СМС на

два телефона, че мога за се спусна в този град и да се срещнем. Никакъв

отговор. В последствие разбрах, че единия телефон е стационарен в ССИ и

не приема СМС а втория не бил негов. Така след като не получих отговор

се отправих в Плевен. Бях закъснял за мероприятието но останах навън да

изчакам края. Пустите ми професионални мои изкривявания ме накараха да

определя охраната която е отвън. Бързо открих едното момче,в жегата със

тъмно съко и дънки. Аз бях " въоръжен"  с колело и демонстративно минах

под носа му 2 пъти и заставах на едно и също място да наблюдавам.. Така

се появи и второто момче / повикано от първото / в резидави дрехи също

неподходящки за времето, бях му посочен и т .н.

Когато нашия човек тръгна през площада аз карах успоредно с него и

слушах част от разговора му с господина Бросков или как там се

казва...

Даже за да изпитам охраната изпреварих групата и застанах напреки на

пътя им. Изчаках ги да минат и те се отправиха към " Ростов "

направих един кръг през площада и пак минах пред групата спряла пред

Росто Бях облечен цилия в черно.

След 10минути един дрът пръч с бели дрехи и сламена шапка с фотоапарат

на врата / като японец /  що не се сбълска с приятелят ти , който отиваше

към джипа си.Макар, че отпраши бързо стария пръч успя да заснеме колата

му...Ако искаш ще ти изпратя снимка..

Пиша ти това,защото се радвам,че момчето се чуства свободно и не си

придава важност.Движи се сред хората. Но лошото е, че нито един човек не

го спря и не го заговори...Знаеш ли какво означава това????

Дядо Йоцо може да помогне в това отношение...но не се натрапва...Не

я знам каква работа върши доц.Симеонова ли беше ..специалистката в

това отношение..Къде се дянаха другите членове на екипа,?

Няма ли да започнете истинска работа????




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: diadoyotso
Категория: Политика
Прочетен: 220925
Постинги: 179
Коментари: 128
Гласове: 178
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031