Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2019 09:55 - Свалям картите-2
Автор: diadoyotso Категория: Политика   
Прочетен: 232 Коментари: 1 Гласове:
0



 НАИСТИНА-СВАЛЯМ КАРТИТЕ

1. Писал съм ви преди как издигаше Т. Живков кадри...
Наистина правеше сериозен подбор но имаше и една особеност в подбора...Назначаваният кандидат освен сериозната научна и практическа подготовка трябваше да има в биографията си точка в която при непослушание Тодор удряше и този кадър се прощаваше със службата...Помните ли например защо беше снет Чудомир Александров ??? Тъстът му навремето бил кръчмар....Обикновено Живков казваше: Другари, вие сте ме подвели..Аз ви повярвах и го назначих но сега се оказва ,че...
По този тертип работи и Борисов....
Но се оказва,че по този тертип работи и Нинова...
2. Аз знаех как ще реагират Нинова и хората около нея...Помните ли,че писах : „ И ТЪЙ КАТО АЗ СЪМ ПОСВЕТИЛ ЖИВОТА СИ НА СОЦИАЛИСТИЧЕСКИТЕ ИДЕИ се осланям на Конфуций :
"Това, което е трудно да се направи, трябва да се прави с голяма настойчивост. "
Аз прекрасно познавам арсенала от средства,които използват Крачун и Малчо /организаторите на защитата на Нинова /в борбата с другояче мислещите привърженици на социалистическите идеи..Изпитвал съм жилото им многократно...
Но както казва народът ни : НЕ СЕ ГАСИ,ТУЙ ЩО НЕ ГАСНЕ ...
3. Знаех много добре :
а/ че ще пречат на връзките ми с тримата от гражданската квота
б/ че ще налагат изпитаните техни средства
- като си пееш Пенкеле,кой ли те слуша
- кучето си лае,керванът си върви
- убий глупака с мълчанието
И така,мен кучета ми яли ,пиша за тримата от гражданската квота, хванати за гушите от Нинова
Елена Йончева....
Честна казано аз съжалявам това момиче....
Биткажийка...Няма спиране....
Но Нинова я използва по най-коварния начин за тези избори.....За постигането на главната си цел- ОТСТРАНЯВАНЕТО НА СТАНИШЕВ ОТ ЛИСТАТА...
Елена и Сергей се познават от времето когато тя е учила в Москва...Живеят заедно от 1994 г. до 2009г. 
Разделят се...Навярно всеки остава с мъката си...
Пред обществото демонстрират възпитание и добронамереност един към друг....Докато Нинова ги изправи ЕДИН СРЕЩУ ДРУГ
Можеше ли Елена да се противопостави??? 
Можеше,но за времето но своето депутатстване Елена е разбрала как безскрупулно действа Нинова.... 
Опита се на няколко пъти да обоснове необходимостта Станишев да има място в листата...
Глас в пустиня....Пълно незачитане и игнориране мнението на водача на листата....
Не можеше да отиде до край-ДА ОТКАЖЕ ДА БЪДЕ ЕВРОДЕПУТАТ Ортаците на Нинова,от другата улична банда на СИК вече и бяха вдигнали мерника и я заплашваха със съд и присъда.
Има и още нещо ,което е смущаващо 
Мълчанието за врътките на Данаилов по време на предизборната кампания на Радев,причината да напусне екипа му.
А онова,което най-много ме озадачава,че от нея не съм чул / дано е моя вината/ нищо за санкциите против Русия,макар,че тя повече е рускиня отколкото българка по произход....
ИВО ХРИСТОВ
Казват -автентично ляв....
Критикувал БСП по времето на Първанов
Критикувал БСП по времето на тройната коалиция...
Това добре...
Самият аз непрекъснато критикувам тази партия създадена с лъжа. Даже по времето на уважавания от мен Жан Виденов Как да не я критикуваш като Луканов му беше направил кабинет от свои хора,които играеха открито против Виденов...
Условията в които е живял и формирал като човек Христов няма нищо общо с условията в които са живели и формирали неговите връстници
Няма да му лепя епитети.
И за Апела и за писмото до тримата не обелва дума.....
С такова надменно поведение не се набират съмишленици и избиратели....Още повече,че на моето виждане всички до урните,всички да гласуват за когото искат само НЕ ЗА ГЕРБ, Христов противопоставя схващането ВСЕКИ ГЛАС,КОЙТО НЕ Е ЗА БСП Е ГЛАС ЗА ГЕРБ.
С това любимецът на Нинова демонстрира непознаване на същността и душевността на човека....Просто не знае,че в човешката същност има ЕСТЕСТВЕН ПРОТЕСТ. По нашенски казано -ТИ ЩЕ МИ КАЖЕШ.....
Така,ВЪПРОС НА ОБУЧЕНИЕ И ВЪЗПИТАНИЕ
ВЕЛИЗАР ЕНЧЕВ
Служител на ПГУ на ДС от 1985 г-до 1989 г- и на НРС от 1990 г-1996 г.
Доктор по международно право.
Работил добре със СДС и изпокарал се с БСП. Това става,когато работи като външнополитически коментатор в БНТ ,заради критика на балканската политика на БСП...Уволнен от Хачо Бояджиев 1985 г. Юли 1996 година е уволнен от Бриго Асхапухов от НРС по настояване на Жан Виденов ...
Назначен от служебното правителство на Стефан Софиянски за посланик на България в република Хърватска На този пост е до 2002 г. След тази година става университетски преподавател По-късно се отдава на политиката
Издава книга „ Аз бях в разузнаването „ Негови са думите : „ След като правителството на Станишев отвори архивите на външното разузнаване и постави знак на равенство между политическата полиция и разузнаването, осъзнах, че мълчанието не е злато „
Да ви поясня защо пиша тези неща за моите трима герои....
Помните ли,че писах на 14 април тази година :

Дано по-паметливите си спомнят,че писах за едно качество нужно на евродепутатите. ПСИХОЛОГИЧЕСКА СЪВМЕСТИМОСТ.....
Кой разбира от тези неща-Нинова,Кирето,Драго ?????“
Как мислите ще работи Станишев с Христов и Енчев
Как ще работи с тях Елена
Как ще работят Христов и Енчев с Румен Гечев???
Как мислите ще работят тези мои герои с останалите от листата !!????
Помните ли Конфуций : 
1.Когато пътищата ви не съвпадат, не правете общи планове. 
2.Който не вижда далечната опасност, го заплашва близка беда.
3.Трудно ще срещнеш човек, който отдал три години на учението, да не желае да заеме висок пост. 
4.Образованият, който иска да следва добрия път, а се срамува от лоша дреха и проста храна, не заслужава човек да се съветва с него и да слуша мнението му 
Нека завърша
Навярно един от тримата е говорил с Нинова за Апела..Мисля така,защото Нинова се изтърва и каза,че трябва БСП да се обърне към всички българи в страната и света......Няма случай когато да е изказвана такава мисъл от хората на Нинова Та предполагам,че тогава на тройката е казано да не ми обръщат внимание...
ВСИЧКО НА ТОЗИ СВЯТ СИ ИМА ЦЕНА и рано или късно 
ТАЗИ ЦЕНА СЕ ПЛАЩА.....




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. alexs - Не може да се каже, че по този крит...
26.04.2019 10:34
Не може да се каже, че по този критерий с кадрите работи ББ.....сега е пълно с КАЛИНКИ...по критерий послушани да но не и по критерий компетентност....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: diadoyotso
Категория: Политика
Прочетен: 221998
Постинги: 179
Коментари: 128
Гласове: 178
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930