Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2019 10:52 - За защитниците на ниновизмът
Автор: diadoyotso Категория: Политика   
Прочетен: 168 Коментари: 0 Гласове:
0



 Добро утро,добри люде!!!
Приключи една бурна седмица....Сега започват трудните дни след нея...
Вчерашният пленум на НС на БСП показа сериозното разцепление в редиците на БСП....75 на 55 ...
Към това прибавете,че 20 /двадесет /човека от НС на БСП са на щат на "Позитано"....??? Май е пирова победа....
Моето днешно писание не е за това...
Независимо ,че според логиката , след няколко съждения се прави умозаключение аз ще направя обратното...
Изводът,който направих вчера е ,ЧЕ НИНОВИЗМЪТ СЕ КРЕПИ НА ПРОСТАЩИНАТА,ДЕБИЛИЗМЪТ И КОРИСТТА
Кое ми дава основание за такъв извод ?
Знаете,че преди време се сдърпах с Марк/ шефа на Фейсбук/ Сдърпах се заради това ,че сред приятелите ми беше поставена и Корнелия Нинова.Няколко пъти предупреждавах да я махнат ,но те се правеха на глухи и слепи..След като нагрубих Марк и му показах,че знам кои командорят хората от неговия български офис/ Крачун и Малчо/ реагираха. Малчо,няма къде да го удариш но има доживотна виза за САЩ а Крачун е служител на американското разузнавани и още едно - негов партньор
Та така спорът затихна, махнаха снимката на Корнелия от приятелите ми но Крачун и Малчо не ме оставиха на мира
Започнаха да ми додяват със съобщения,че моите писания нарушават техните стандарти..Правех достояние тези техни съобщения на хората във Фейсбук и скоро и това отпадна като средство за борба от тяхна страна
И се завърнаха към онези методи и способи за борба с другояче мислещите т.е.използването на:
- воини на повикване
- кухи/измислени/ профили
- обиди
- клевети
Последните два дни показаха,че хората борещи се с дядо Йоцо хептен объркаха средствата да борба и станаха за смях
Станаха за смях защото жени започнаха да ме псуват като мъже-хамали а мъжете,започнаха да ме кълнат като селски чочки...
Имам извадени всички тези бисери но не искам да ви обременявам с простащините им
Нинова и хлапетиите около нея,вземете се в ръце и озаптете простаците ,които ви защитават......
Ще ме принудите да издам книга с бисерите на дебилите,които сте рекрутирали като кухи профили и воини на повикване
Нинова, огледай се и разбери,кои от твоите съратници са обсебили БСП като бащиния...Това сама можеш да направиш....Виж само какви ги направиха в Хасково.....
Най-голямата ви грешка :
1. Не се намери един свестен чиляк,който да ви накара да се опитате да поговорите човешки с дядо Йоцо...
2. Писал съм,че простаците -защитници на Нинова НЯМА ДА МЕ НАПРАВЯТ ВРАГ НА СОЦИАЛИСТИЧЕСКИТЕ ИДЕИ
Оценките на дебилите за мен бледнеят пред оценките на хората с добра обща и политическа култура,които ме подкрепят
3. Горд съм,че моето писание за МАНИФЕСТ НА КОМУНИСТИЧЕСКАТА ПАРТИЯ е прочетено от почти 4000 човека Хайде вашите драскачи да се похвалят с подобен успех....
Дано ме разберете...
Не споменавайте със зло а .....
18 март 2019 г.
Балкана Дядо Йоцо



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: diadoyotso
Категория: Политика
Прочетен: 222900
Постинги: 179
Коментари: 128
Гласове: 178
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930