Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2018 10:32 - Открито писмо до Зъкърбърг
Автор: diadoyotso Категория: Политика   
Прочетен: 205 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 26.10.2018 08:55


 Открито писмо до Марк Зъкърбърг,

Господин Зъкърбърг, днес слагам край на сагата дядо Йоцо срещу Фейсбук....Убедих се,че няма смисъл с Вас и Вашите служители в българския ви офис да се дискутира и търси истината.

Първо,няколко съждения за създадената от вас система за общуване ФЕЙСБУК

Прекрасна система,позволяваща, на хората от цял свят да общуват, други чрез нея да правят революции .

Но тази система има и един сериозен НЕДОСТАТЪК

Тя позволява на хора с нечисти помисли да я използват за античовешки цели....Вие сам по този повод МЪНКАХТЕ в Сената....

Вас аз лично ви оприличавам като създателите на ЯДРЕНИТЕ ОРЪЖИЯ........ създали сте ЧУДОВИЩЕ СРЕЩУ КОЕТО СТЕ БЕЗСИЛЕН

Второ,създадената от Вас система ви прави силно зависим от нея..Вие попадате в капана на огромните размери на хората включили се във Фейсбук..Напомняте ми Наполеон и Хитлер,които навлизат в Русия и СССР на фронт 700-800 километра а след десетина дни настъпление вече са на фронт 2000-3000 км. И колкото повече настъпват,все по тънък и по-голям става този фронт....

При Вас това намира израз,и в това е опасността за Вас,в увеличаване броя на участниците във Фейсбук,които са способни ДА РАЗКРИЯТ ПАГУБНИТЕ МЕТОДИ НА РАБОТА,използвани от Вашите служители. Това от една страна. От друга,намаляват възможностите Ви да привлечете за работа във Вашия офис на КАДЪРНИ И СПОСОБНИ служители,за работа с участниците във Фейсбук...

Не знам дали разбирате колко пагубно се отразяват на работата на Фейсбук БЛОКИРАНИЯТА И ЗАПЛАХАТА за окончателно изтриване на профила НА НЕПОДЧИНИЛИТЕ СЕ НА ВАШИТЕ СЛУЖИТЕЛИ....

Явно,не разполагате със служители,които могат да събират и АНАЛИЗИРАТ информация за хората с които влизат в конфликт.....Мисля,че сериозно подценявате ЛИПСАТА НА ЗНАНИЯ ПО ЛОГИКА И ПСИХОЛОГИЯ.

ТА ТАКА,господин Зъкърбърг,

1. Вашите служители не отчетоха факта,че веднъж Ви предупредих ,че Нинова не ми е приятел и следва да премахнете снимката и името и от списъка на приятелите ми....Нула внимание от тяхна страна...

Само,че те НЕ ОТЧЕТОХА ФАКТА,ЧЕ АЗ СЪМ ГОТВЕН ДА ВОЮВАМ С АМЕРИКАНЦИ,т.е. на Централния театър на военните действия...

Та така..Аз съм научен с американците да не се церемоня а да бъда БЕЗЦЕРЕМОНЕН КАТО ТЯХ

Така се стигна до последното ми искане да премахнете Нинова и снимката и,придружено с обиди и ругатни.Американците сте такива-разбирате само от бой и обиди....Последва СМЕШНОТО БЛОКИРАНЕ,ЗА ДЕНОНОЩИЕ,ЗА ДВЕ ДЕНОНОЩИЯ,ЗА ТРИ ДЕНОНОЩИЯ...Знаят ли Вашите служители,че това не е средство за сплашване..Хората заради тези Ваши служители имат по НЯКОЛКО ПРОФИЛА.Възползват се от недостатъците на Вашата система Фейсбук...Колкото до изтриването на профила ОКОНЧАТЕЛНО,тук Вашите служители демонстрират НЕПОЗНАВАНЕ НА ДЕЙСТВИТЕЛНОСТТА.Аз например имам ИСТИНСКИ другари в 23 страни на Европа и други по петте континента,готови не само да ми преотстъпят своите профили но и да ми създадат профили от тяхните държави....Замислете се НЕ СТАВАТ ЛИ СМЕШНИ ВАШИТЕ СЛУЖИТЕЛИ С ТЕЗИ СИ ЗАКАНИ ????

Сега ,както казват братушките /руснаците/ ДАВАЙТЕ ПОДВИДЬОМ ИТОГИ:

Първо, след второто ми грубо предупреждение да махнете Нинова от стената ми ВИЕ КАПИТУЛИРАХТЕ,ЧЕ ЛЪЖИТЕ,ЧЕ НИНОВА МИ Е ПРИЯТЕЛ.Снимката на Нинова изчезна на мига

Но не се признахте ЛЪЖАТА а започнахте с блокажите

Второ,Вашите служители пристъпиха към война осланяйки се на американската арогантност,без подготовка,без проучване,с кого ще влизат в битка.Ако си бяха направили труда,шяха да знаят,че дядо им Йоцо засвирили „Дайчовото хоро“на някого с ТОЗИ ЧОВЕК Е СВЪРШЕНО...

За да ме разберете господин Зукърбърг ще трябва да Ви поясня някои моменти от крамолата.

А/ Защо се появи на моята стена „приятелката“ ми Нинова?Всички във Фейсбук ЗНАЯТ ЧЕ АЗ СЪМ СЕРИОЗЕН ПРОТИВНИК И ОПОНЕНТ НА НИНОВА Но има двама души,нейни сътрудници,които в момента когато срещу Нинова скочиха 50 стари „кучета“ и обявиха ,че ще я детронират,решиха да изкомандорят Вашите служители и ДА ИЗЛЪЖАТ,ЧЕ АЗ СЪМ НА СТРАНАТА НА НИНОВА...

Б/ Резултатът става във Ваша вреда....Вашите служители пропуснаха да научат,че аз съм писал дисертация „Политическата работа с населението и личния състав на противника във фронтовата и армейската настъпателна операция“ и че мога да извличам полза даже от маловажни неща.

Ето какво може да се случи ако Вие лично не си вземете бележки от случилото си и не проведете промени в българския ви офис.

1. Намесата на Вашите служители на страната на Нинова,може да бъде тълкувано като НАМЕСА ВЪВ ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ НА ЧУЖДА СТРАНАТА

2. След публикуването на това ми писмо,Ви уверявам,че феновете на Нинова ще намалеят сериозно...

И така,господин Зукърбърг,ние в махалата в такива случаи казваме:

а/ Едно куче като не знае да лае,вкарва вълка в кошарата

б/ Вместо да изпише вежди-изважда очи...

Останете със здраве и не споменавайте със зло

23.10.2018

габровския Балкан Дядо Йоцо

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: diadoyotso
Категория: Политика
Прочетен: 220948
Постинги: 179
Коментари: 128
Гласове: 178
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031