Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2015 13:45 - за един дувар /Стена/
Автор: diadoyotso Категория: Политика   
Прочетен: 778 Коментари: 0 Гласове:
0



 Няколко слова за един дувар / стена / Илиана Беновска

От вчера се порових в дувара на Беновска...
1. луксозен
2. скъп
3- Леко натруфен с неверни данни
4. Когато започнеш да питаш ти отговарят :За съжаление страницата не е налична Може би сте последвали повредена връзка или страницата е била премахната.
Сега по същество : 
Попитах на дувара на Беновска колко са приятелите и-4602 или 34 и колко от тях са пожелали да бъдат приятели с нея и колко от тях е приканила самата тя
Нали знаете моето правило-когато се захващаш с някого трябва да знаеш повече отколкото той знае за себе си...
Та от тия 34 приятели :
1. някой приемат предложеното приятелство без да се замислят и без да проверят кой е предлагащия :
"Аз приемам покани от всички, почти автоматично"
"Ха,ха..А знаеш ли,че серсемите като мене първо проверяват кои са приятелите на предложилия приятелсвто и тогава решават..Нали знаеш поговорката....Кажи ми кои са приятелите ти за да ти кажа ти какъв си"
2. Аз Беновска ли ти предложи приятелство или ти???
Човекът : "Аз
Но преди много време
Аз : Защо бе чадо???
Еми по едно време беше свястна"
3. Тя ли ти предложи приятелство?
Това беше отдавна
Ще проверя
Чакам ...
Тя
Друг приятел :У, ти ли предложи приятелство на Беновска или тя ти предложи?

о не съм предлагал нищо
Благодаря!!!

от къде на къде ?Дори не я и гледам и чета

къде е това ?

С боклуци нямам време да се занимавам

Отписала съм ги тия кучки от живите
Аз :Ти си сред приятелите и

У :това не може да бъде истина

никога нито съм предлагал, нито тя на мен, дори не съм я виждал
4. Господин Х, бихте ли ми казали-вие ли предложихте приятелство на Беновска или тя ви предложи?

Аз и предложих. По онова време тя беше най-яростния критик на Бойко Борисов. Нуждаех се от човек журналист, който да раздуха един случай и наивно си въобразявах, че тя ще го раздуха. Тя обаче отказа и не направи нищо.
Сега по същество :
При анализ на отделните тухли от дувара се вижда,че - - харесванията са средно по 65 а нехаресванията са 5
коментарите 4-5 лични възхвали към Беновска....
Най-важната особеност на дувара е,че не можеш да разбереш кой харесва и кой не харесва
ИЗВОД : тук на Беновска са и помагали ПИК-льовците, както и помогна един техен деятел във второто и предаване...Демек,не можеш да разбереш кой те харесва и кой не....




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: diadoyotso
Категория: Политика
Прочетен: 222878
Постинги: 179
Коментари: 128
Гласове: 178
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930