Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2012 16:50 - Малко допълнителна информация
Автор: diadoyotso Категория: Политика   
Прочетен: 869 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 10.03.2012 16:52


Здравей, дядо Йоцо!

 

Форумът вече е готов. Забавиха се малко момчетата, но затова пък са го направили с всички екстри - почти като Фейсбук!
Можете да се чувствате поканени. Ако се появят Тонките, ще имам грижата, ако ме изкушават лицемерите - също.
И да ти кажа - sia не е ..........
Приятен ден!Явор
Става дума за сайта "Свободен народ"

Яворе,

Готин пич си, честно!Ще излезеш от службите....Но провери с твоите момчета дали не може от Балкана да се спуска сигнал да Плевен/ Дом на книгата- стара антена и от там при твоите хора????/Това е отговор на намека му,че пиша от Плевен..помните ли Модераторът от Канал3???/
Почнах да пиша на твоя приятел всеки ден по два - три реда. Лопитай го дали Герганка успява да му ги изпраща - нали все ходи по задачи из провинцията.

СИА ми се разсърди, но не и казах за теб!

Здравей Ангелче,

Знам, че шефа обикаля страната но те моля ако имаш възможност му изпращай бележките ми...Сигурно имаш такава възможност.

Вместо Ангелчето:

Аз съм Ети. Гери е в дългосрочен отпуск. Предала съм съобщенията. Ако не пречи, че не съм Гери, можем да продължим кореспонденцията.

По повод на първата поща - помолила съм да ме информират за публичните изяви предварително и своевременно ще изпращам информация. Понякога обаче, това може да е и по-късно вечерта в зависимост от това, кога са договорени изявите.

Позволявам си да благодаря за помощта.

Поздрави и да си пожелаем успех.

Здравей Ети!!!!

Радвам се да се запозная с още едно съкровище от помощниците на шефа!!!!

Разбира се, че ще работим и че ще УСПЕЕМ!!!

По отношение на първата ми бележка е добре освен на мен и моята чета тази задача да решава група за информация, ръководена от член на Екипа.Не мога да разбера какво работят след като всичко остава на гърба нашефа.
Между другото предай, че съм успял да неутрализирам Иванка Славчева и че може в нейния сайт да оповестява срещите.Там хората влизат и четат....пък и аз ще я контролирам!!!!
На сайта на" Гласове " не може да се разчита- там никой не влиза!!!!Язъкза парите!!!!!
Имам трета бележка но ще ти я изпратя по- късно.
БыВАЙ!

Здравей,

Ами общо взето работата по писането е разпределена между хората по сайтове. Аз лично се изявявам като riddle навсякъде, но основно в dnes, dnevnik, darik, btv, bnt, gbg, news (който между впрочем е особено гнусен) и т.н. Бяха ме баннали от няколоко сайта, включително от aferа, но от вчера работя с динамично IP и колкото и да и е мъчно на госпожата, ме публикува. Под същото име имам регистрация и в Канал 3, но отдавна не съм се явявала.
Колегите не можеш да видиш, защото публикуват под различни имена. Аз лично нямам нужда да сменям "самоличността" си. Има една гад в news с ник ".........", който е мерудия на всяка манджа. Ако имаш възможност и ти да се намесиш ще съм ти лично благодарна. Той на пръв поглед изглежда неграмотен, но аз съм водила битки с него, и когато сменим бойното поле с нещо сериозно, личи, че не е чак толкова "заблуден". Неусетно преминах на ти и се надявам да не те обиждам с това.

Поздрави
Ети

Здравей съкровище,

Ако имаш време ме светни къде мога да прочета какво е писал тозитвой " ...... "Искам да му изуча ДНК на писането/ ако си чела мои неща по този проблем/ за да е ефектинва помощта ми за теб.
Знаеш ли, аз не пристъпвам веднага към ликвидиране на сайт или писач,използвам ги за да сея моите семена сред четящите ..така че не се чуди какво ще правя с него...Нали виждаш какво правя с ОГИ, Форумът на канал 3 аз го ликвидирах, защото е Бойковистки!!!
Между другото ако Шефа иска мога да направя опит да извадя от застойсайта на "Гласове" макар, че там пише и СИА, и двамата Яворовци ...а бе слаба ракия...

Здравей,

Този пише коментари под всички материали в www.news.bg. За да добиеш представа що за стока е, ти изпращам линк, за да разгледаш коментарите.
http://news.ibox.bg/material/id_1200555439/fpage_3/#clist
А това пък е последната новина. Пусната е преди час до медиите.
http://news.ibox.bg/news/id_1618454790

Съкровище,

За сведение на командването:Спарки е мой четник
Аз в news съм Старецът/не иска да ме регистрира като дядо Йоцо-била заето/
Това е за сега..Утре ще ти изпратя бережка 3..Днес ти ми създаде работа и аз трябва да я свърша.

Ако се чуеш питай го за двата сайта/Истината и Гласове/

Ако има съобщение за изява пиши по всяко време.Не ме жали.Аз нося и на бой!

 Gergana Georgieva ssi...13.07.11до мен

Чак такива намерения нямам:) Благодаря още веднъж. Иначе, началникът е в провинцията, но повече новини няма да има за днес. Очакваме потвърждение за включване в някои национални медии, за което, както обещах, ще те информирам навреме

 

 




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: diadoyotso
Категория: Политика
Прочетен: 222845
Постинги: 179
Коментари: 128
Гласове: 178
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930